1394-06-17 16:02
1412
1
20213
مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان استان گلستان:

قوی ترین و کم هزینه‌ترین بلندگوی امروز اسلام، فضای مجازی است

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان استان گلستان با اشاره به سخنان رهبری در رابطه با اهمیت فضای مجازی گفت: در عصر گذشته منابر رساترین بلندگو ترویج اسلام بودند ولی حالا قوی ترین و کم هزینه ترین بلندگو جهت ترویج اسلام فضای مجازی است.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، حجت الاسلام سیدجواد محمدزاده با اشاره به اهمیت فضای مجازی اظهار کرد: امروز داعش تفکر اسلام آمریکایی و اسلام هراسی خود را از طریق فضای مجازی  به صورت کاملا برنامه ریزی شده و‌‌مطلوب بهره برده است.

وی تصریح کرد: امروزه برای ترویج اسلام نیاز به مشقت، زحمت و هزینه نیست و امکان ارتباط بین المللی فراهم شده و مردم جهان همه تشنه حقیقت شده اند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به منتشر شدن تصویر کودک سوری به نام “آیلان” در فضای مجازی گفت: ظرفیت استفاده از فضای مجازی بقدری بالاست که جهان با یک عکس متحول می شود و مردم گوشه و کنار جهان همزمان نسبت به یک موضوع فکر می کنند.

کارفرهنگی مدنظر رهبری مبتنی بر عقلانیت است

وی در ادامه افزود: کارفرهنگی مدنظر رهبری مبتنی بر عقلانیت است که می توان هدف از تربیت نیروهای عقلایی را غلبه عقلانیت بر احساس دانست.

سیدجواد محمدزاده در اشاره به سخنان رهبری مبنی بر اینکه “باید دلها را به‌ سمت این آینده سوق داده شود تا آرامش و سکینه‌ی لازم را در دلهای مؤمنین به‌وجود آید” اظهار کرد: آرامش و سکینه در آرمان گرایی می گنجد و نباید دلهای مردم را به واقعیت ها گره زد.

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان استان گلستان با اشاره به  قسمت دیگری از بیانات رهبری در دیدار با مجمع خبرگان مبنی بر اینکه آماده کار فرهنگی باشید و شب و روز کار کنید ، خاطر نشان کرد: طبق بیان ایشان کار فرهنگی به تولید انبوه نیست و باید کارها و تولیدات فرهنگی متکی بر مردم باشد.

کار فرهنگی بدون تشکیلات بیهوده است

وی در ادامه افزود: درست نیست فردی با هدف احساس وظیفه در حوزه فرهنگ بدون برنامه موسسه ای ثبت کند، این کارها بدون تشکلیات  بیهوده است.

حجت الاسلام محمد زاده بر التزام جوانان مومن انقلابی به کار فرهنگی تاکید کرد و در پایان با اشاره نفوذ دشمن در فضاهای مجازی  گفت: باید با بررسی دقیق فضاهای نفوذ دشمن را شناسایی و در عرصه های مختلف با کارهای فرهنگی جلوی آن گرفته شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

معبر سایبری فندرسک

دست پخت جدید حامیان صلحhttp://sayberi174.persianblog.ir/post/1713/

0
0
پاسخ
1394-06-18 04:10

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.